Słów kilka o uberze/bolt….

Słów kilka o uberze/bolt. Idea ubera jako aplikacji, w której szary człowiek może dorobić mając chwile wolnego czasu i wolne auto, została zamieniona na korporacyjny system.

Opis biznesu na podstawie informacji od znajomego kierowcy oraz od moich klientów, którzy taki biznes prowadzą. Według mnie jest to idealna maksymalizacja zysku i minimalizacja kosztów. Do rzeczy:
przedsiębiorca kupuje kilka auta – w zależności od potrzeb. Podpisuje umowę z Uberem oraz Boltem. Następnie szuka pracowników, najlepiej aby było 6/7 na auto. Auto zaopatruje w kasę fiskalną, smartfona. Idealnym autem jest Skoda Fabia 1.0 z LPG. Koszt takiego auta to 45k, jest tanie w serwisie oraz eksploatacji, spełnia standardy. Do auta jest przypisanych 3 kierowców, każdy po 8h. Auto jeździ 24h/7, kierowca zamienia kierowcę. Rezultat:
20k km miesięcznie – od 220k do 240k km w rok
Serwisy co miesiąc (zgodnie z książką serwisową).
Praktycznie co miesiąc wymieniane są żarówki – to bardzo ciekawa sprawa, że tak szybko się przepalają. Może kwestia ciągłego świecenia bez żadnych przerw. Ciekawe jak wyglądałoby to w przypadku LEDów
Auta są tankowane ciągle w LPG, benzyna trafia do baku raz na rok lub raz na pół roku jak ktoś się zagapi i nie skuma że nie ma LPG ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Po 2 latach te auta to praktycznie szrot. W niektórych silniki padały po 250k, niektóre dzielnie działają do nawet 400-500k km.

#motoleasing