Gość kupił nową Ładę za cenę,…

Gość kupił nową Ładę za cenę, w której spokojnie dostałby Dacię Duster będącą samochodem lepszym pod każdym względem (chociażby poduszek powietrznych xDDDDD). Polecam 15:30, gdzie gość się cieszy z ich braku i mówi, że Łada oferuje mu brak poduszek powietrznych w kierownicy i desce rozdzielczej xDDDD.
Potem wymienia co ten cud techniki oferuje, a są to między innymi: wspomaganie kierownicy (xDDD) i ŚWIATŁA PRZECIWMGIELNE (XDDDDDDDD) oraz DUŻY SCHOWEK, DWUKOMOROWY.

Jeszcze, żeby miał zamiar nią jeździć po jakichś bagnach i lasach to może dałoby się to obronić, ale ona ma mu służyć do jazdy po mieście xDDDDD (22:10).
A zachwala ją tak jakby był przedstawicielem handlowym Łady na całą galaktykę.
Niezawodny samochód xDDDDD Jeżeli jest jedna rzecz, której nauczył mnie tag #rosjawstajezkolan, to że w Rosji z niezawodności słynie jedynie mafijno-oligarchistyczna struktura państwa xDDDD.

No, ale jak ktoś lubi palić własną kasę w piecu to cóż ¯_(ツ)_/¯

#rosjawstajezkolan #motoryzacja